niedziela, 30 grudnia 2012

Znalezione pod choinką



  Kochane, poświąteczny tydzień był dla mnie urwaniem głowy. Nie mogłam do siebie dojść po tygodniu pracy po dwanaście godzin, przez co mój zegar biologiczny oszalał. Spałam na raty po dwie, trzy godziny a na domiar złego dopadło mnie przeziębienie. W drugi dzień świąt, znany w UK jako boxing day, czyli pierwszy dzień wielkich poświątecznych wyprzedaży o 5.30 rano byłam już pod Next i Matalanem. Kocham jeansy z Next i jak co roku zaopatrzyłam się w kilka par przecenionych na £10 każda. Udało mi się być rozważną i kupić tylko to co jest mi naprawdę potrzebne;) Mojej przyjaciółce za to udało się upolować cudny płaszczyk przeceniony z £90 na £30. Nie wiem czy w PL są równie duże wyprzedaże i czy ludzie równie chętnie z nich korzystają. Ludzie, którzy stali przede mną w kolejce w kasie zostawiali nawet 
£400 - £700. 
  Wracam jednak do tematu postu. Mam nadzieję, że każda z Was otrzymała cudowne kosmetyczne prezenty. Dziś pokażę Wam co ja znalazłam pod choinką, czyli co dostałam od mojej siostry. Jest to duża, elegancka skrzynka w której znajdują się kosmetyki do kąpieli od Sixth Sense o zapachu lawendy. I tak oto za jednym zamachem mam balsam, masełko, żel po prysznic, płyn do kąpieli, dwa scruby do ciała, sól, mydełko a nawet puder do ciała. Do tego także siateczka i rękawica do kąpieli. W skrzyneczce znajduje się także świeczka zapachowa oraz, uwaga, spray do pomieszczeń, a jakże o zapachu lawendy:) Cały zestaw jest duży i trochę mi zejdzie na zużyciu wszystkiego. Domyślam się, że siostra go zakupiła w Tk Maxx. Skrzyneczka jest świetna, zostanie ze mną i będę w niej trzymać kosmetyki ''na zapas''. Kończę już, biegnę do łazienki, psikam sprayem, zapalam świeczkę, wrzucam sole i wlewam płyn do wanny po czym sama do niej wskakuję i... relaks:)
  A co Wy znalazłyście pod choinką?
  







7 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw, niech się miło używa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas robienia zdjęć kręciło mi się już w głowie od zapachu lawendy hehe;) Będę używać stopniowo, co za dużo to nie zdrowo!

      Usuń
  2. ładna kolekcja, napiszesz coś o niej jak przetestujesz?:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw fenomenalny, czekam na Twoje recenzje :) ja własnie na blogu opublikowałam post z listą prezentów, które dostałam.

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    /makiazas23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, same cudeńka :) teraz tylko czekam na recenzje :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent, opakowania zachwycają swoją prostotą..

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantasyczny ten zestaw znaleziony pod choinką. Zazdroszczę takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń