wtorek, 23 października 2012

Dream Fresh BB Maybelline


  Kochane, nad kremem BB z Maybelline nie ma się co długo rozpisywać. Powiedziane i napisane było o nim już wiele a przeważająca część, to same superlatywy. Ja pod nimi podpisuję się rękami i nogami:) Maybelline to moja ulubiona marka, która i tym razem mnie nie zawiodła.
  Gdy o kremach BB zaczęło się robić głośno, musiałam i ja je wypróbować. I tak zaopatrzyłam się w krem z Maybelline oraz będąc w Polsce, zakupiłam BB Eveline Baby Face Effect. O tym ostatnim na razie nie mogę nic powiedzieć, gdyż czeka cierpliwie na swoją kolej, ale na pewno go zrecenzuję. BB Garniera ominęłam z daleka, gdyż dla mnie wydawał się za cięzki i za ciemny.
  Moim zdaniem krem BB z Maybelline, to idealne rozwiązanie dla młodej cery. Mocno kryjące podkłady, ciężkie dla naszej cery, zostawmy na weekendowe okazje. Dream Fresh BB towarzyszy mi przy moim codziennym makijażu. Mimo małej tubki jest bardzo wydajny, świetnie się wchłania, dodaje mojej cerze blasku, wygląda ona naturalnie, lekko, koloryt jest wyrównany, nie wałkuje się z kremem. Przedtem, podkład mieszałam z odrobiną kremu nawilżającego, BB daje lepszy efekt. To kosmetyk, do którego na pewno wrócę, polecam go do przetestowania, warto. Myślę też o azjatyckich kremach BB, które podobno są jeszcze lepsze od tych dostępnych na naszym rynku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz