piątek, 19 października 2012

Dove - beauty body lotion


   Muszę przyznać, że nigdy nie zdarza mi się kupić drugiego takiego samego balsamu do ciała. Kosmetyki tego typu szybko mi się nudzą i po radości z nowego nabytku, następuje niecierpliwe oczekiwanie na zużycie opakowania. Po wielu zostają jednak miłe wspomnienia i zachwyt. Tak właśnie jest z Dove supreme Silk Lotion jedwabistym balsamem do ciała. W swoim składzie zawiera czysty jedwab i składniki nawilżające, dzięki którym skóra jest gładka i nawilżona. Łatwo się rozprowadza, delikatnie pachnie i szybko wchłania. Balsam dodatkowo zawiera tysiące maleńkich drobinek, dzięki którym skóra błyszczy się jakby była posypana brokatem. Właśnie skończyłam całą butelkę tego balsamu i jestem z niego zadowolona. Teraz przerzucam się na masła do ciała, które zakupiłam w Polsce. Już niebawem pierwsze recenzje;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz