piątek, 26 października 2012

Just Shine!


   Będąc dziś na zakupach zauważyłam dyskretnie rozprzestrzeniające się ozdoby świąteczne. Dopiero co zaczęła się jesień, halloween za kilka dni, a w UK ulice są już poozdabiane choinkami, mikołajami, reniferami. Wystawy powoli zaczynają tonąć w brokacie, złocie, srebrze i czerwieni. Chcąc nie chcąc, zaczęłam snuć pierwsze plany odnośnie tegorocznych świąt i sylwestra. Zastanawiałam się nad kupnem prezentów i wysłaniem kartek do najbliższych.
   Niedługo wszystko będzie błyszczeć i błyszczeć musimy też my. Andrzejki, święta, sylwester, karnawał... okazji mnóstwo! Kosmetyków, które nam w tym pomogą jest cała gama, począwszy od balsamów z drobinkami, przez pudry, cienie, kredki, błyszczyki na lakierach z brokatem kończąc. Ja do dzisiejszego postu wybrałam paletkę cieni z Clarie's. Jest to raczej brokat na bezbarwnym żelu, którym możemy przyozdobić oko. Używam jej okazyjnie i jestem z niej zadowolona, bo wbrew moim wcześniejszym obawom, brokat nieźle się trzyma, a żel nie skleja powiek. Dalej perełki  i lakier z Sunkissed. Niby one tylko brązujące, ale ślicznie się mienią na skórze. Następnie kredka do oczu z Avon oraz błyszczyki z brokatem. Jedyny kosmetyk jaki nie toleruje z brokatem to tusze do rzęs, nie dla mnie.
   Wariantów jest mnóstwo, każda znajdzie coś dla siebie. Pamiętajmy jednak by nie przesadzić - żadna
z nas nie chce chyba by ją porównywano z choinką;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz