wtorek, 13 listopada 2012

Nowe nabytki kosmetyczne

   Dziś notka o moich dzisiejszych zakupach kosmetycznych. Zachwycona notką Kasztankowej o kremie z La Roche Posay Effaclar Duo (KLIK), postanowiłam pobiec do Bootsa po własną tubkę.
   La Roche Posay to dla mnie nowość, jeszcze nigdy nie kupiłam żadnego ich produktu, choć słyszałam o tej marce wiele dobrego. Krem jest dla cery ze skłonnością do trądziku. Powiem tak - nie mam wielkich problemów z wypryskami, pojawiają się głównie przed miesiączką, ale są strasznie denerwujące. Nic na nie mi nie pomaga a próbowałam już wielu rzeczy. Zresztą szukam już długo dobrego kremu do twarzy i może nareszcie uda mi się na coś konkretnego trafić.
  Przy stoisku La Roche Posay zatrzymałam się na dłużej, gdyż zaciekawił mnie też inny kremik tej firmy Effaclar Mat. Jest to, jak wyczytałam na ich stronie, sebo-regulujący krem nawilżający dla cery tłustej. Sama posiadam mieszaną, ale skłaniam się raczej do kosmetyków, które zadbają o moją strefę T. Zadaniem Effaclar Mat jest zminimalizowanie błyszczenia, zmniejszenie porów i wydzielania sebum, jednocześnie matując i utrzymując odpowiedni poziom nawilżenia. Brzmi jak opis kremu idealnego, a jak się spisze przekonam się na własnej skórze. Kremy mam zamiar używać razem - Effaclar Mat na dzień i Effaclar Duo na noc. Recenzja będzie na pewno;)
   Niestety na zakupy nie miałam dziś za wiele czasu i w drodze do kasy złapałam jakiekolwiek chusteczki do demakijażu Garniera, jak się później okazało przeznaczonych do cery suchej. Jest to jednak mało istotne, gdyż chusteczki są mi potrzebne przy wykonywaniu poprawek makijażu, czyli do zmywania krzywej kreski, rozmazanego cienia lub tuszu. Do całego demakijażu używam płynów micelarnych, o których też niedługo napiszę.







   A poniżej zakup mojej siostry, prezent dla naszej mamy czyli zestaw miniaturek Versace. Mini buteleczki o pojemności 5 ml to bestsellerowe zapachy Bright Crystal, Yellow Diamond, Crystal Noir, Vantias oraz Versence. Na szybko pstryknęłam zdjęcia i wrzucam tu dla Was.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz